NSO: Ang Drama sa Pagkuha ug Birth Certificate

pirteng inita...sugaton dayon ka sa mga fixers nga mobungat dayon og tag 350.00 pesos para dali ra nimong mahuman ang transaksyon..pero dah..wala ko nagpatonto..bahala ng uban basta ako...ni linya jud ko ug nag-abot nga mahuman sa tinarong nga paagi..as usual pulpol gihapon ang NSO..satisfied ba ya ko 65% kay dali ra nako nakuha ang among birth certificate...hahaay pero kinahanglang magbantay kay basin kay pedro penduko ang nahatag sa imo..tiaw mo ba'y taga bohol naman ko ug si happy kay taga lapu-lapu..ka dakong binoang..maayo na lang kay akong nabantayan..sayop diay ang nahatag sa ako...Reflection:Daghan kaayong mga baga ug nawong...dili pabentaha ug mga bentahoso, gusto dawat-limpyo, kanus-a pa man makat-on ang mga tawo?Paita kung mag-pirme...hahaayy...

Comments

Popular posts from this blog

mind mapping

Diet Tips For Me

4 Signs That a Man’s Ready for Marriage — and 4 That He’s Not